16 Ocak 2013 Çarşamba

İLK KİTAP TAKASIM

Aklımdakiler Kitap bloğunun sahibesi sevgili Burcu ile ilk kitap takasımı yaptım. Kendisinin üç takas postu vardı. Bunlardan birincisini görüp ona takas teklif etmiştim. Sevgili Burcu kitapların yanında bana çok hoş hediyeler de göndermiş. Çok mutlu oldum. Sevincimden eve gidip fotoğraflamayı bekleyemedim ve onun bloğundan aldığım resimleri yayınlıyorum :)


Bu resimdeki kitapların hepsi ve

 Bu resimden Notre Dame'ın Kamburu ile takas gerçekleşti. Bu resimdeki İki Şehrin Hikayesini ise Sevgili Burcu bana hediye etti.

Bu güzel kitapların yanı sıra gönderdiği diğer hediyeler için de teşekkür ediyorum. İnceliğin için teşekkürler Sevgili Burcu. İyi okumalar ikimize de :)

2 yorum:

  1. Buldum bloğunu sonunda :D
    Çok mutlu oldum yazı için ve tabii ki seninle tanıştığım için :):)
    İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde çok mutluyum. Teşekkür ederim :) İyi ki tanışmışız :)

      Sil