17 Aralık 2012 Pazartesi

sorananne renklizebra çekilişi

katılmak için tık:
http://www.sorananne.com/2012/12/ylbas-hediyeleri-75-tl-renkli-zebra.html


Yılbaşı Hediyeleri 4 - "75 TL Renkli Zebra Hediye Çeki"

Renkli Zebra ile geçen hafta tanıştım.
Sahibesi Tulu hn bize eşsiz bir sunum yaptı.

Zaten ürünleri görünce kendimden geçtim.
Bu kadar sıcak bu kadar insanı iyi hissettiren ürünler, sadece mutluluk veriyor.
Ne yazık ki hepsi çocuklar için.

Müthiş elbiseler, nevresim takımları, puşet ayak örtüleri gibi pek çok ürün çeşidi var.
Ve benim vurulduğum çantalar.

Bir çantayı görünce vuruldum resmen (ilk foto)
Tulu hn 7-12 yaş arası gibi bir model olduğunu söylese de aklımda kendileri.
Ama yanında büyük çanta da aklımı karıştırdı.
Doğumgünümde yeni geçti.
İstek listeme yazardım :)





Bu güzel ürünlerden yılbaşı hediyesi almak isterseniz diye 1 kişiye 75 tl alışveriş çeki veriyoruz.
En güzeli alışveriş sınırı yok.
İster 75 tl lik alışverişinizde ister 200 tl lik alışverişinizde kullanabilirsiniz.


Aşağıdaki şartları yerine getirenlerden 1 kişi 

"75 tl hediye çeki" kazanıyor:




* öncelikle renklizebra.com a üye olunuz ki "hediye çekini" kullanabilin. (zorunlu)
* bloğumu takip etmeniz.
* twitterdan @Renklizebracom ve @SoranAnne yi takibe almanız.
* facebookta SoranAnne yi (yanda takip tuşu var) beğenmeniz.
* facebookta Renklizebra'yı (http://www.facebook.com/renklizebracom) beğenmeniz.
* bu yazıyla ilgili tweet i RT etmeniz.
* bloğunuzda bu yazıyı paylaşmanız. 

en az 3 şartı yerine getirenler arasında çekiliş yapılacaktır.

Bu yazının altına, şartların linklerini ekleyerek yorum bırakınız. 

20 Aralık Perşembe akşamına kadar katılabilirsiniz.

Lütfen ama lütfen yorumlara "güncel mail adreslerinizi" bırakınız.
size ulaşırken çok zorlanıyorum.
Kazanan kişilere mail veya twitter yolu ile ulaşacağım. (buradan ayrıca yazı yazmıyorum) 


Ama kazanamadım, çok beğendim derseniz renklizebra.com sizleri bekliyor.

Sevgiler
Çiğdem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder